title
کد خبر: 200039
00
 اختصاصی/ آخرین آمار متوفیان کرونا در پایتخت/ جزئیات پویش «تهران دوباره جان می گیرد»

عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس آمار سازمان بهشت زهرا (س) روز گذشته 65 نفر به دلیل کرونا و یا احتمال کرونا فوت شده‌اند.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره آمار متوفیان کرونا در پایتخت اظهارداشت: بر اساس آمار شنبه 24 مهر در ارتباط با فوت شدگان به علت کرونا و یا احتمال کرونا که براساس جواز فوت صادره از سوی پزشکان استخراج شده آمار ۶۵ متوفی در بهشت زهرا (س) ثبت شده است.

وی افزود: از کل متوفیان روز گذشته  ۳۶ نفر مرد و  ۲۹ نفر زن بوده اند که  ۴۰ متوفی در سازمان بهشت زهرا  و ۲۵ متوفی خارج از سازمان بهشت زهرا تدفین شده‌اند.

عضو شورای شهر تهران بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌ها توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری جدید همه اقدامات لازم را جهت مقابله با ویروس کرونا انجام داده تا تسریع هرچه بیشتر واکسیناسیون را شاهد باشیم.

امانی خاطرنشان کرد: مرحله دوم پویش «تهران دوباره جان می گیرد» توسط شهرداری در پایتخت آغاز شده و در این مرحله از اجرای این پویش از ظرفیت ۲۲ ایستگاه منتخب مترو، ۲۲ اتوبوس سیار در میادین منتخب و فضای ۲۲۰ مسجد برای موضوع واکسیناسیون استفاده می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز