title
کد خبر: 197883
00
تلفات ترس کرونایی لندنی ها از پله برقی+ عکس

ز لندنی ها از ترس اینکه کرونا بگیرند از گرفتن نرده های پلکان برقی ایستگاههای مترو خودداری می کنند و نتیجه این شده است که شمار کسانی که به شکلی مرگبار از این پله ها سقوط می کنند افزایش یافته و تردد لندنی ها را نگران کننده کرده است. 

به گزارش بهداشت نیوز، مطبوعات انگلیسی روز جمعه نوشتند شمار بسیاری از لندنی ها از ترس اینکه کرونا بگیرند از گرفتن نرده های پلکان برقی ایستگاههای مترو خودداری می کنند و نتیجه این شده است که شمار کسانی که به شکلی مرگبار از این پله ها سقوط می کنند افزایش یافته و تردد لندنی ها را نگران کننده کرده است. 

روزنامه تلگراف نوشت از ماه آوریل تا ژوئن، 12 نفر در مترو و 23 نفر در اتوبوس جان خود را از دست دادند یا به شدت مجروح شدند. این تعداد بیشتر از سه ماهه های دیگر در سال 2021-2020 بوده است. 

مدیر کل متروی لندن به این روزنامه گفت « یکی از خطرات اصلی برای امنیت مسافران این است که به خاطر اینکه نرده ها به علت کرونا تمیز نیستند نرده ها را نمی گیرند و می افتند».
از دیگر علتهای سقوط، استفاده از مشروبات الکلی توسط برخی مسافران است، زیرا به علت لغو قرنطینه در شب خروج های شبانه بیشتر است.

منبع: سراج24


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز