title
کد خبر: 193234
00
ورود و خروج خودرو به مشهد ممنوع شد

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌رضوی از ممنوعیت ورود و خروج خودرو به مشهدمقدس خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ محمد قانعی‌نژادظهار داشت: با هدف جلوگیری از تردد‌های غیرضروری و با توجه به شیوع موج پنجم کرونا ورود و خروج خودرو به مشهدمقدس ممنوع شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ورود خودرو‌های غیربومی به خراسان رضوی ممنوع و خروج خودرو‌های بومی نیز ممنوع است، گفت: تخلف ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و خروج خودرو‌های بومی از این شهر‌ها ۱۰ میلیون ریال و در شهر‌های نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.
 
جانشین پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: مشهد، کاشمر، سبزوار، بینالود، قوچان، سرخس، درگز، گناباد و ششتمد در خراسان‌رضوی اینک در وضعیت قرمز کرونایی و نیشابور، زبرخان، چناران، فریمان، تربت حیدریه، بردسکن، خواف، تایباد و فیروزه نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.
 
همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به رنگ نارنجیممنوع بودن سفر به مشهد مقدس فعلی اعلام شده از ستاد ملی کرونا برای مشهد مقدس و رعایت قانون ممنوع بودن ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های نارنجی، سفر به مشهد همچنان ممنوع است.
 
دکتر قلیان افزود: مسافران متقاضی سفر به مشهد با هواپیما و قطار هم براساس قانون سامانه‌های صدور بلیت در صورتی برای آنان بلیت صادر می‌شود که تست آن‌ها در ۱۴روز گذشته منفی بوده باشد.
 
منبع: میزان
 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز