title
کد خبر: 192913
00
استقبال چشمگیر از واکسن برکت در این شهرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: مردم شهرستان دیّر استقبال بسیار خوبی از تزریق واکسن کووایران برکت دارند.

به گزارش بهداشت نیوز، احمد آخوندی گفت: طی ۱۰ روز از توزیع واکسن کوو ایران برکت تعداد ۹۰۰ دز واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان دیّر تزریق شده است و خوشبختانه شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از واکسن ساخت کشورمان هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان دیّر گفت: این مراکز در شهرهای بردستان، دوراهک، آبدان و بردخون در مراکز خدمات جامع سلامت و در بندر دیّر در محل استادیوم ورزشی و سالن هیئت پینگ‌پنگ برقرار است.

وی اضافه کرد: برنامه واکسیناسیون کرونا روزانه در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه و حتی روزهای تعطیل برقرار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر بابیان اینکه واکسن کرونا به‌اندازه کافی در این شهرستان موجود است گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا در حال انجام است و تاکنون از جمعیت 5 هزار و 100 نفری این گروه در شهرستان دیّر ۶۴ درصد واکسینه شده‌اند.

وی گفت: بردخون با ۷۶ درصد بیشترین و دوراهک با ۴۰ درصد کمترین میزان استقبال مردمی برای انجام واکسیناسیون کرونا داشته‌اند.

آخوندی اضافه کرد: شهروندان بردستان با ۶۶ درصد، آبدان با ۶۳ درصد و دیّر نیز با ۶۳ درصد با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به فراهم بودن واکسن، شهروندان با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند.

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز