title
کد خبر: 180844
00
مردم از مراجعه غیر ضروری به ادارات خودداری کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، از مردم خواست از مراجعه غیر ضروری به ادارات در شرایط شیوع ویروس جهش یافته کرونا خودداری نمایند.

به گزارش بهداشت نیوز، عبدالرضا علیمحمدی با حضور در برنامه زنده “چشم انداز” صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در دهمین روز از اسفندماه ۹۹ ضمن تشریح ضمانت اجرای دستورالعمل های ستاد استانی مقابله با کرونا، از مردم خواست تا حد امکان از تشکیل پرونده های قضایی و لزوم برخورد قانونی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری نمائید.

وی تصریح کرد: مردم فهیم استان در یکسال شیوع ویروس منحوس کرونا بیشترین همکاری و همراهی را در اجرای دستورالعمل های بهداشتی با متولیان امر داشته اند.

وی ادامه داد: ویژگی های ویروس جهش یافته کرونا می طلبد تا مردم بیش از پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت خود و اطرافیانشان مراقبت نمایند.

دادستان مرکز چهارمحال وبختیاری، از اعمال جریمه و برخورد قانونی با متخلفین خبر داد و افزود: مردم به عنوان ناظران عمومی، نیروهای بسیجی و جمعیت هلال احمر و کارشناسان بهداشتی همه در تلاش هستند تا از برگزاری هرگونه تجمعات و تهدید علیه بهداشت عمومی و تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری شود.

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز