title
کد خبر: 151147
00
پیام تبریک نمکی به وزیر بهداشت جدید روسیه

وزیر بهداشت ایران در پیامی انتصاب میخائیل موراشکو - وزیرجدید بهداشت فدراسیون روسیه را تبریک گفت.

به گزارش بهداشت نیوز: سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تبریک انتصاب دکتر میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت فدراسیون روسیه، از وی دعوت کرد در اولین فرصت، پس از مهار نمودن بیماری کرونا، به منظور مشورت و تبادل نظر جهت تعیین محورهای جدید و گسترش همکاری، از جمهوری اسلامی ایران دیدن کند.

در متن پیام سعید نمکی خطاب به میخائیل موراشکو آمده است:« بدین وسیله، انتصاب جناب عالی را به ‌عنوان وزیر بهداشت فدرال روسیه تبریک عرض می نمایم. رجاء واثق دارم، با تکیه بر تجربیات ارزشمند و موفق‌تان در سایه تلاش‌های همه جانبه مسوولین دو کشور، شاهد ارتقاء سلامت و توسعه بیش از پیش همکاری‌های دو جانبه در عرصه های مختلف سلامت، در راستای منافع و مصالح عالیه دو کشور خواهیم بود.

ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای جناب عالی و نیک بختی و بهروزی برای دو ملت بزرگ ایران و فدراسیون روسیه، از جناب‌عالی دعوت می‌نمایم، در اولین فرصت، پس از مهار نمودن بیماری کرونا، به منظور مشورت و تبادل نظر جهت تعیین محورهای جدید و گسترش همکاری، از جمهوری اسلامی ایران دیدن فرمایید.»

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز