کد خبر: 146713
ف
سوال جنجال برانگیز مجری تلویزیون از سرلشکر باقری + عکس
توییت محمد دلاوری مجری سیما و طرح یک‌پرسش


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
رحیم
1398/12/26 - 15:44 12 15
شما ببخشید جناب دلاوری. ... من از جانب ایشان از حضرتعالی عذرخواهی ميکنم....
افشین
1398/12/26 - 15:48 42 17
این مجریهای تلویزین زیادی رو دارند .به تو چه ربطی داره که در این موضوع دخالت میکنی .در حدی نیستی که همچین سوالی کنه .اندازه خودتو بدون مجری و یک کارمند معمولی هستی .
رضا
1398/12/26 - 20:20 13 11
جواب.... کی به کیه.... تاریکیه
یوسف
1398/12/26 - 20:39 23 14
صدا و سیما همیشه از نگاه تحقیر آمیز استفاده کرده است اولین بار نیست نمونه اش پر رویی های کامران نجف زاده از مسئولین
کوروش
1398/12/26 - 21:25 6 0
شما آقای مجری کی خدمات نیروهای مسلح رو دیدید راحت دارید زندگیتونو میکنید باید هم اینقدر پر رو باشید
کوروش
1398/12/26 - 21:32 4 1
آقای مجری شما کی خدمات نیرو های مسلح رو دیدید این امنیت صدقه سر اوناس هرجا لازم شده با جون ودل اومدن بی ریا باید یک پر رو مثل تو متلک بگه بی ادب
محمدمهدی
1398/12/26 - 21:39 4 1
برادر گرامی ، شما تضمین میکنی اگر سپاه وارد عمل شد ، دولت و دولتمردان حاشیه سازی نکنند ، در خصوص سخت گیری ، قرنطینه و ... چه بسا که سپاه طرح پیشنهادی خود را به دولت داده ولی دولت قبول نکرده است . لطفا با انصاف و با بصیرت بیشتر سوالات خود را طرح فرمایید.
مبلاد
1398/12/26 - 23:28 1 1
.... رفته گل بچینه
رضا
1398/12/27 - 00:29 4 0
این مجریهای تلویزین زیادی رو دارند .به تو چه ربطی داره که در این موضوع دخالت میکنی .در حدی نیستی که همچین سوالی کنه .اندازه خودتو بدون مجری و یک کارمند معمولی هستی .
علی
1398/12/27 - 00:30 1 0
صدا و سیما همیشه از نگاه تحقیر آمیز استفاده کرده است اولین بار نیست نمونه اش پر رویی های کامران نجف زاده از مسئولین
1398/12/27 - 00:32 2 0
دلاوری مثل همکارانش که رفتن داره خوش رقصی میکنه برای سعودی ها که ببرنش
1398/12/27 - 00:43 1 0
یه سوال تو ذهنمه، یه دفعه چرا بعضی ها میشن اپوزیسیون؟، اینم فیلم جدیده واسه سرگرمی مردم؟، اول فتاح، بعد جلالی بعد باقری..! .. دیگه نمیدونیم چی درسته چی غلط،
سجاد
1398/12/27 - 01:56 0 6
جواب.....هر کس در هر مقامی باید جوابگوی حرفهایی که میزند باشد خبرنگار درست ترین سوال رو کرده....

رهایی
1398/12/27 - 02:20 2 1
ای بنده خدا، مسئولين این کشور فقط بفکر منافع خودشون هستن.. کی به کیه... مگر خداوند مردم ایران رونجات بده.
رضا
1398/12/27 - 03:51 0 2
دمت گرم این سوال توی دل همه مردم ایران است که چرا همه حرف های مسعولین در حد حرف باقی میماند و عمل نمیشود؟ شما مجریان نماینده مردم در صداوسیما هستید و اگر شما از مسعولین سوال نکنند کی سوال بکند؟ نمایندهامان در مجلس که آبی ازشان گرم نمیشه!!! این مورد کرونا دیگه واجب ترین مشکل ایران است و پای جان ۸۵ میلیون انسان در میان است اگر در هر خانواده سرپرست آنها و نان آور آنها از بین برود خدا میداند که چه برسر آن خانواده میاد و هزینه زندگی شان چطور تامین میشه.
احمد
1398/12/27 - 04:33 2 0
اخه ادم عاقل شما یک کار داری(فضولی)این بنده خدا هزار دغدغه ‌دفاعی وامنیتی دارد.لطفا خودتون کاسه داغتر ازاش نکنین که حناتون رنگ ندارد.ادمهای پرتوقع سواستفاده کن.
امیرعلی
1398/12/27 - 04:35 0 3
دوستانی که نظر دادین چرا اینقدر سخت می گیرین؟یه سوال پرسیده دیگه دلیل این جبهه منفی شما رو نمی فهمیم .فازتون چیه؟خوب یه ادعایی شده الان میگه چرا عمل نشده اونم تو این وضعیت بحرانی
محمد
1398/12/27 - 08:57 0 3
کاش همه مجریان صدا و سیما هم مثل شما از مسئولین مطالبه گری می کردن نه مثل بعضیا فقط کارشون شده تمجید مسئولین . دمت گرم آقای دلاوری ولی نمیدونم تا کی میذارن کار کنی
حسینی
1398/12/27 - 09:06 0 3
آقا حرف حق زد.... واقعا چرا مسولان فقط حرف می‌زنند عملی در کار نیست...!!
حسن
1398/12/27 - 10:24 0 2
اتفاقا کار صداوسیما نقد بررسی و سرلشگر باقری هم توی این مملکت مسولیت دارن کلمه مسولیت هم یعنی مورد سوال واقع شدن