title

صبح روز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش عملکرد پلیس آگاهی فاتب در دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری و قاپ زنی را در حضور خبرنگاران ارائه داد.

ادامه مطلب

آخرین پادشاه مصر، پس از ۷۲ سال غیبت، از کاخ خانوادگی خود در المنتزه دیدن کرد.

ادامه مطلب

کانال خبری چندثانیه با انتشار این عکس نوشت: «بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون در شبکه های اجتماعی»

ادامه مطلب

کاربری در توییتر به نام "هادی" امروز در تهران خانه‌ای با گل‌های خاص و زیبا کشف کرد! او ضمن انتشار تصاویر زیر نوشت: «بعد خیابان طالقانی اول خواجه نصیر این خونه و گلهاش بدجور دلبری می‌کنه و تو چشم میاد»

ادامه مطلب

کشف فسیل یک کوسه باستانی که در طول میلیون‌ها سال بطور استثنایی حفظ شده است، نشان می‌دهد این شکارچی به چه شکل بوده و چرا منقرض شده است.

ادامه مطلب

تصاویری قدیمی از مراسم ازدواج پسر محمود احمدی نژاد با دختر اسفندیار رحیم مشایی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است که در آن نماز جماعت به امامت رئیس جمهور پیشین برپا شد.

ادامه مطلب

مرحله اول کنکور سراسری، پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد. در ادامه تصاویر جالبی از شرکت‌کنندگان این آزمون را می‌بینیم:

ادامه مطلب

آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد. فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند، اما در اقدامی عجیب و خنده‌دار دیده می‌شود که ترک‌ها و فرونشست‌ها با فرش پوشیده شده‌اند!

ادامه مطلب

عکسی از فاطمه چوپانی، به عنوان مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با عنوان تقدیر از زنان ایران در قطارهای متروی تهران نصب شده است. نکته‌ای که درباره این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفته، شهرت این موسسه به دلیل پیگیری و تماس‌های مکررشان با مردم است که مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفته.

ادامه مطلب

از مجموعه آلفرد هینک عکاس و شرق‌شناس آلمانی که در سال ۱۲۹۹ هجری شمسی گرفته شده است.

ادامه مطلب

معماری بی‌نظیر سقف شبستان شمالی مسجد جامع عتیق اصفهان را می‌بینید.

ادامه مطلب

آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد. فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند.

ادامه مطلب

یکی از سوژه‌های جدید شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی‌های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی‌های فرودگاه‌ها توفیر دارد.

ادامه مطلب

تصویری که بهنوش طباطبایی بازیگر سینما، از خود در حرم امام رضا علیه السلام در اینستاگرامش منتشر کرد.

ادامه مطلب

تصویری از یک بز با روسری خبرساز شد.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز