title

آیا به دنبال لاغری و سوزاندن چربی اضافی در اطراف ناحیه شکمی خود هستید؟ به احتمال زیاد همه این را می خواهند. اما بهترین و ساده ترین راه برای صاف کردن شکم چیست؟

ادامه مطلب

 به برنامه کاهش وزن باید به عنوان راهی برای زندگی کردن و مسیر زندگی سالم نگاه شود نه یک رژیم غذایی یا فعالیت تنبیهی.

ادامه مطلب

شاید وزن سیگاری‌ها به طور میانگین ​​کمتر از افرادی باشد که سیگار نمی‌کشند و وزن افرادی که سیگار را ترک کرده‌اند معمولاً بیشتر از کسانی باشد که در حال حاضر سیگار می‌کشند، اما حقیقت چیز دیگری است! درست است که ترک سیگار، چاقی و اضافه وزن را در پی دارد، اما بدان معنا نیست که به منظور کاهش وزن باید سیگار بکشید.

ادامه مطلب

افزایش تقاضای عمل‌های زیبایی حاکی از آن است که امروزه دیگر این اعمال چندان جنبه درمانی ندارند و برخی در سنین مختلف تحت تاثیر فضاسازی و تبلیغات، به دنبال زیبایی بیشتر هستند و یکی از این اعمال، تغییر رنگ چشم و کاشت نگین در چشم است.

ادامه مطلب

کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب در محافظت از پوست، توجه به میزان SPF را فاکتوری مهم در انتخاب این محصول آرایشی و بهداشتی دانست.

ادامه مطلب

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، اجتناب از مصرف کالری زیاد در عصر، کلید کاهش وزن است.

ادامه مطلب

با تغذیه و استفاده از روش های بی خطر نیز می توان زیبا شد و به این مهم دست یافت.

ادامه مطلب

پوست شما به عنوان بزرگ‌ترین اندام شما به‌طور مکرر در معرض تشعشعات و آلودگی‌های مضر قرار دارد. بنابراین نیاز به توجه زیادی دارد. داشتن یک رژیم غذایی سالم یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به سلامت پوست ما کمک زیادی کند.

ادامه مطلب

بسیاری از افراد زمانی که تصمیم به کاهش وزن می گیرند، تمام دغدغه شان ترازویی می شود که خود را دائماً با آن وزن می کنند. به علاوه تصور می کنند کمتر غذا خوردن، بدون ورزش ایرادی ندارد، در حالی که اینگونه نیست.

ادامه مطلب

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.

ادامه مطلب

رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.

ادامه مطلب

افزایش متابولیسم بدن و کاهش کالری دریافتی اغلب به عنوان راه‌های اصلی برای از دست دادن چربی‌های اضافی معرفی می‌شوند.

ادامه مطلب

در رژیم یویویی یا الاکلنگی، چرخۀ کاهش و افزایش وزن به صورت متناوب تکرار می شود. یعنی فرد ابتدا وزن کم می کند. بعد رژیم را کنار می گذارد و دوباره وزن بالا می رود. پس مجبور می شود دوباره رژیم بگیرد.

ادامه مطلب

وضعیت بی در و پیکر تزریق ژل و بوتاکس فقط مختص مراکز درمانی غیرمجاز نیست و درآمد بالای کار‌های زیبایی باعث شده تا این بازار گسترده‌تر شده و پای آرایشگران هم به این مداخلات باز شود، آرایشگرانی که هیچ آشنایی به آناتومی بدن افراد ندارند، آموزش‌های لازم را ندیده‌اند و بدون هیچ گونه اطلاعات علمی دقیقی ممکن است ژل را در نقطه‌ای از صورت یا بدن تزریق کنند که عارضه جدی برای بیمار داشته باشد.

ادامه مطلب
اینستاگرام بهداشت نیوز