کد خبر: 84262
ف
طرحی بیشرمانه از طراح جلد همشهری جوان / ادامه توهین ها به عزاداری سیدالشهداء
طرحی بیشرمانه از طراح جلد همشهری جوان وابسته به شهرداری تهران در ادامه توهین ها به عزاداری سیدالشهداء تا کی باید جلوی این توهین های وقیح، سکوت کرد؟


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
مصطفی
1397/06/27 - 09:27 21 40
لعنت بر یزیدیان زمان و توهین کنندگان به مقدسات - اگر نگاهی به تاریخ بیندازید میبینید کسانی که به مقدسات و ائمه و عزاداران امام حسین توهین کردند هر کدام به نوعی خوار شدند.
ناشناس
1397/06/27 - 09:33 27 41
خب دروغش کجا بود..بعضیا دارن میخورن و میبرن و میچاپن از این عزاداری ها
1397/06/27 - 09:41 12 31
اللهم العنهم جمیعا
علی
1397/06/27 - 09:42 13 26
خداوند عذاب الیم را روزیش گرداند انشاءالله
1397/06/27 - 09:54 24 40
این کجاش توهین بود؟؟؟ مداحهایی که روضه اباعبدلله (ع)روقطع میکنن وشروع میکنن فحاشی وباعث انحراف جوانان میشوند اون توهین به دستگاه سیدالشهدا نیست؟؟؟؟آخوندایی که بجای شعاعر حسینی فقط بلدن دم از دشمن فرضی بزنن یا ایراد کارخودشونو گردن آمریکا و اسرائیل بندازن اینا توهین به امام حسینه نه کسی که واقعیتو نشون میده.
حبیب
1397/06/27 - 09:59 34 31
بت پرستی نکنین . انسان پرستی نکنین . فقط خدا . چرا خودتون رو به خریت زدین . همتون میدونین زیر اکثر این چادرهای عزاداری که برپا میشه چه خبره .بجای اینهمه عقب موندگی و بدعت گذاری به فکر اقشار ضعیف جامعه باشید .
مختار
1397/06/27 - 10:02 13 25
دانمارک ...
اینجا تو کشور خودمان دارن با پول بیت المال به مقدسات اسلام و شیعه توهین می کنن
1397/06/27 - 11:00 4 6
درمورد نظر مصطفی اشتباها دستم خورد ومنفی دادم با نظر ایشان موافق هستم
1397/06/27 - 11:02 7 4
در مورد نظر مصطفی اشتباها دستم به منفی خورد وثبت شد با نظر ایشان موافقم.
نزانی
1397/06/27 - 11:04 4 16
انگلیس انگل است...... خرافات رو با دین به خورد مردم دادی انگل استان.. نابود باد انگلیس
امیر
1397/06/27 - 11:43 7 17
سلام بنظر من اصلا طرح توهین امیز نیست و متاسفانه یک جنبه از حضور در هیاتها رو تصویر میکنه حقیقت تلخه و اگر منصف باشیم متوجه هستیم که شاید 3 یا 4 درصد عزاداران راستین باشند حتی بعضی از متولیان مجلس عزا از سر تکلیف و یا حرف مردم دارند ادامه میدن . بیخود به این بنده خدا گیر ندید .
واقعیت
1397/06/27 - 12:41 2 7
کجاش بیشرمانه بود؟ باید به جای قاشق بیل مکانیکی رو تصویر می کشید . مداحا و خیلی از این دسته ادما حتی بار نبیره های خودشونو تو این ماه میبند
بی نام
1397/06/27 - 12:46 2 6
این چنگالها برای خانوادت خوبند بی شرف
حسن
1397/06/27 - 13:07 1 5
اگر مرز میان انتقاد و توهین مشخص نشود،نتیجه ای جز کاهش سطح آگاهیها و افراط و تفریط نخواهد بود.علاوه بر این به فرض قصد انتقاد،باز طرح مزبور بی اشکال نیست وسنجیده عمل نشده است.
حقیقت
1397/06/27 - 13:49 5 3
دمش گرم خدایی
این غدا هارو با چایی و غیره رو ندن ببینم بازهم کسی میر هیئت یا نه ۹۰٪ برای خوردن میرن هیئت جرعت دارین یه دوره غذا ندین ببینین عمق اعتقاد ملت رو
اسماعیل امام علی نیا
1397/06/27 - 15:28 3 3
ظاهرا این عمل نشات گرفته از حرام خواری است که چیز جدیدی نیست
عباسی
1397/06/27 - 16:41 2 5
اتفاقا کاملا توهینه چه کسی گفته که همه مردم به خاطر غذا می روند عزاداری
در بسیاری از حسینیه ها و مجالس روضه فقط چای خالی می دهند واقعا برای بسیاری از شماها متاسفم که به امام حسین (ع) هم رحم نمی کنید
منصف
1397/06/27 - 19:37 0 0
با سلام.باعث تاسفه که به راحتی نظر این طراح منتشر میشه. اگه همینطوری باشه که نیست ،بازم حق انتشار عمومی و با پول بیت المال رو نداری استاد. به اندازه افراطی در شبکه های مجازی توهین میشه. دهه اول جایی میرم جلسه، آخر جلسه یه غذایی میدن اینقدر خودمونی و ساده و بی ریا که آدم لذت میبره.یه شب املت(البته با گوجه قیمت قبل)، یه شب لوبیا پلو یه شب نون کالباس که هر شب رو یکی از افراد همون جلسه هزینه هاش رو متقبل میشه که نهایتا برای 150 نفر 300تومن درمیاد.بعضیا هم نذرشون رو همین جا ادا میکنن. شخصا با خونوادم عمرا اون لوبیا پلو رو تو خونه نمیخوریم ولی اونجا با رغبت میخوریم. امشبم اگه خدا قبول کنه خودم بانی غذای جلسه ام با عدس پلو نهایتا 150 تومن میشه.شام سبک واسه سلامتی خوبه:)
1397/06/27 - 23:46 0 0
نشناس