title

اینوبلاک با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری از فعالان و استارتاپ‌های بلاکچین و تجارت‌های علاقه‌مند به ورود در این حوزه حمایت می‌کند.

ادامه مطلب

عسل طبیعی محصولی شفابخش و خوش طعم است که از گذشته مورد توجه انسان‌ها قرار گرفته، اما با توجه به اینکه افراد متقلب و سودجو از این فرصت سوء استفاده کرده‌اند خرید عسل طبیعی برای عموم مردم کار بسیار سختی شده است. اکنون آهوتا آمده تا عسل طبیعی را بدون واسطه از زنبوردار به دست مصرف‌‌کننده واقعی برساند.

ادامه مطلب
آسان‌ترین شیوه تهیه مصالح ساختمانی و نیروی کار در حوزه ساختمان

ارتباطات گسترده و پیوند فعالان حوزه ساختمان و صنعت عمران کشور می‌تواند سرعت پیشرفت و گردش اطلاعات را به عنوان مولفه‌ای تعیین‌کننده در این عرصه بالا ببرد. این مهم با پیشرفت تکنولوژی می‌تواند در بستر الکترونیک گسترش یابد. سامانه اپلیکیشن «ساختمان‌یار» از پیشگامان تحول در کسب و کار عمرانی ایران است.

ادامه مطلب

تیپاکس به عنوان مبتکر و بنیانگذار صنعت کوریر سرویس با سابقه 58 ساله خود و با در اختیار داشتن ناوگان مجهز حمل و نقل، اکنون قصد دارد با افزایش نمایندگان خود، خدمات بهتری را ارائه کند.

ادامه مطلب

چند بار پیش آمده که احساس کنید محیط خانه، ویلا و یا دفتر کار شما تکراری شده و نیاز به کمی تغییرات دارد؟ برخی تغییرات را می‌توان با هزینه‌های مناسب و بدون تخریب زیاد انجام داد. در ادامه در مورد شیوه‌هایی صحبت خواهد شد که به وسیله آن‌ها می‌توان تغییراتی جذاب در محیط پیرامون ایجاد کرد.

ادامه مطلب

فروشگاه اینترنتی گل و هدیه ایگل با بهره‌گیری از طرحی جدید و امکانات نرم افزاری علاوه بر خریدی آسان، راحت و دلچسب امکان انتخاب هدیه و گل برای دوستان را براساس داده‌های تکمیل‌شونده خود آسان کرده و این نیاز مشتری را برآورده خواهد کرد که دیگر هنگام یک مناسبت نگران خرید هدیه برای عزیزان خود نباشند.

ادامه مطلب
رونمایی کتاب‌های از واژه‌ها پل می‌زنم تا آسمان امشب و آینه خواب تو را می‌بیند

دو کتاب شعر جدید با عناوین «واژه‌ها پل می‌زنم تا آسمان امشب» و «آینه خواب تو را می‌بیند» از مجموعه اشعار نسرین فامیلی منتشر شد.

ادامه مطلب

پس از چندین سال پس‌انداز کردن قصد دارید تا خانه‌ای از آن خود داشته باشید، خانه‌ای که با سبک زندگی‌ شما مطابق باشد، نیازهای‌تان را تأمین کند و البته که، با سرمایه‌تان امکان خرید آن وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

بسیاری از وب مستران و افرادی که در حوزه ارتباطات و آی‌تی فعالیت می‌کنند، نام سیستم مدیریت محتوای وردپرس را شنیده‌اند، این سیستم مدیریت محتوای قوی آماده و البته رایگان، ویژگی‌ها و مزایایی دارد که قابل مقایسه با سایر رقبای آن نیست.

ادامه مطلب
بازدید احمد مسجد جامعی از یک پروژه بازآفرینی شهری در خیابان لولاگر

روز جمعه، ۱۴ دی ماه، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، به همراه شهردار منطقه ۱۱ تهران و جمعی از همراهان، از کوچه لولاگر در خیابان نوفل‌لوشاتو و پروژه‌ باز‌آفرینی شهری خانه لولاگرها بازدید به عمل آوردند.

ادامه مطلب
پس از استقبال عالی از برگزاری سری اول:

در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست مجموعا 80 نفر شرکت کردند. دوره‌ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن‌ماه سال جاری به اتمام می‌رسد. دوره های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه ۹۷ آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به وب سایت نکست آکادمی مراجعه کنند.

ادامه مطلب
پاسخ این پرسش یکی از مهمترین مسائل مهاجران و مسافران هوایی بوده و است!

مسافران و مهاجران با توجه به مسائل اقتصادی و نرخ متلاطم ارز با مشکلات زیادی در سفرهای خود مواجه هستند. حمل هوایی لوازم منزل و یا اضافه بار همراه مهاجران هم، خود یکی از این دغدغه‌ها است. فریت اضافه بار مسافران و یا حمل هوایی لوازم منزل به صورت فریت بار یکی از به صرفه‌ترین و امن‌ترین این راه‌ها است.

ادامه مطلب
حقایقی درباره قالب وردپرس: به چه قالب‌هایی اعتماد کنیم؟

در این مقاله نکاتی درباره دانلود قالب وردپرس، امنیت قالب‌های رایگان و منبعی برای خرید انواع قالب وردپرس شرکتی، فروشگاهی، شخصی و ... ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
تخفیف‌های باورنکردنی به مناسبت آغاز فروش اینترنتی 

قیمت‌های باورنکردنی نیل پخش، به مناسبت آغاز فروش اینترنتی از ابتدای دی‌ماه آغاز و تا انتهای بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب

سرای ابریشم، مرکز خریدی که در قلب بازار تهران و چهار راه سیروس سال‌ها است برترین برندهای فرش کشور را گردهم آورده، با ریشه در گذشته و نگاه به آینده، در حال آماده‌سازی خود برای تغییراتی بزرگ و بنیادین است و به همین مناسبت به زودی رویدادی بسیار مهم را برای اطلاع‌رسانی از این تغییرات برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز