title
تور مسابقات جام ملت‌های آسیا 2017

ناخدای سفر خدمات‌دهنده فعال عرصه گردشگری کشور، پکیج کامل تور جام ملت‌های آسیا را با امکان رزرو بلیط‌های بازی از 5 بهمن 97 به متقاضیان ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

اگر نمی‌دانید چطور باید خلافی بگیرید با ما همراه باشید تا ساده ترین و سریع ترین روش به شما معرفی کنیم

ادامه مطلب
آیا می‌توان به پدیده‌ای نوآورانه برای افزایش سرانه مطالعه در کشور دل بست؟!

بنا به گزارشات رسمی، سرانه مطالعه در میان مردم ایران به شدت پایین بوده، چیزی در حدود 8 دقیقه و این مورد در قشر جوان و حتی تحصیل کرده برجسته است که به امری بسیار نگران کننده بدل شده است. در گزارش پیش رو به ریشه‌یابی این مشکل پرداخته و تلاش شده راهکارهای عملی و اجرایی برای رفع این چالش ارائه شود.

ادامه مطلب
از دست دادن اضافه وزن به کمک هوش مصنوعی

HiVision یکی از ویژگی‌های گوشی هوشمند HUAWEI Mate 20 Pro است.این ویژگی دارای توانایی تشخیص غذا و اندازه‌گیری حجم آن است تا به شما تخمینی از کالری موجود در آن غذا بدهد و به همراه اپ Health و گجت پوشیدنی مثل ساعت و دست‌بند هوشمند به کاربران کمک می‌کند تا بیشتر از قبل حواس‌شان به سلامتی خودشان باشد.

ادامه مطلب

نقشه و راهنمای گام به گام برای کارآفرینان و موسسان استارتاپ‌ها پس از 8 سال تلاش منتشر شد.

ادامه مطلب

انتخابات هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با حضور کلیه اعضای هیئت مدیره دوره نهم در تاریخ یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل دبیرخانه انجمن برگزار و رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه‌دار انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند.

ادامه مطلب
گفت‌وگو با مجید حبیبی نویسنده کتاب صدابازیگر

مجید حبیبی متولد نهم دی‌ماه 1360 تهران، محله شاه آباد و اصالتا اهل سنندج، استان کردستان، دارای مدرک لیسانس مدیریت فرهنگی از دانشگاه سوره، اوایل دهه 80 وارد حرفه دوبلاژ شد. سال گذشته کتاب صدابازیگر او منتشر شد که بهانه خوبی برای پاسخ به خیلی از سوالات مشابه علاقه‌مندان بعد از 7 سال طفره از مصاحبه شد.

ادامه مطلب
مرکز مجاز خدمات کولر گازی بررسی می‌کند

هزینه سرویس کولر گازی اسپیلت همیشه کمتر از هزینه تعمیر کولر گازی است و به همین خاطر سرویس دوره‌ای کولر گازی را باید به موقع انجام داده تا مبادا دستگاه صدمه‌ای ببیند. سرویس‌کار مجاز کولر گازی با گذراندن دوره آموزش سرویس کولرگازی، به اهمیت این کار واقف است و سرویس آن را با دقت فراوان انجام می‌دهد.

ادامه مطلب

نمایشگاه دایمی محصولات ایرانی در ترکیه با هدف افزایش صادرات غیر نفتی، حمایت از تولید ملی و ایجاد ارتباطات بین المللی توسط « ایران، ترکیه پرتال» افتتاح شد.

ادامه مطلب
کاشت میلگرد، یکی از روش‌های جدید و مناسب برای مقاوم کردن سازه‌های بتنی است

روش کاشت میلگرد و بولت یکی از کاربردی‌ترین و اقتصادی‌‌ترین روش‌های تقویت سازه است که امکان اصلاح نواقص اجرائی و اعمال تغییرات نقشه‌های اجرائی‌ یا در طرح‌های مقاوم سازی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
چگونه گوشی هوشمندتان زندگی کردن را بهتر می‌کند؟

فناوری هو‌ش‌ مصنوعی به طور مداوم رو به رشد است و شرکت هوآوی نه تنها با پیشرفت‌هایش به هوش‌مصنوعی کمک می‌کند، بلکه قابلیت‌هایش خودش را نیز توسعه می‌دهد. با شروع به کار Kirin 970، اولین تراشه‌ هو‌ش‌ مصنوعی جهان، این شرکت تلاش دارد تا پیشگام این حوزه از فناوری باشد.

ادامه مطلب

عطرافشان یکی از معتبرترین مراجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران با بیش از یک‌دهه سابقه فروش و بررسی عطر و ادکلن است. عطرافشان فقط عطر و ادکلن اصل و اورجینال از برندهای معتبر دنیا را به فروش می‌رساند و این فروشگاه تمامی اجناس خود را به همراه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا ارایه می‌کند.

ادامه مطلب
7 دلیل عمده برای انتخاب آسیادُر

امروزه احساس امنیت و نیاز به آسودگی در محیط منزل و محل کار یک نیازاساسی محسوب می‌شود. از این رو در ساختمان‌های امروزی تلاش می‌شود که از بهترین محصولات و تولیدات مرغوب جهت ورودی و خروجی‌های ساختمان استفاده شود تا سطح امنیت و آسودگی به حداکثر برسد.

ادامه مطلب

مجتمع سرای ابریشم، به زودی با تحولی بزرگ در عرصه تجارت، گام در راه جدیدی خواهد گذاشت. این مجموعه تجاری که پیش از این به طور تخصصی در بازار فرش دستباف و ماشینی فعال بود، 5 بهمن طی مراسمی از نشان جدید «سرای ابریشم» رونمایی خواهد کرد و رسما فعالیت خود را در عرصه فروش لوازم دکوراسیون داخلی آغاز می‌کند.

ادامه مطلب
طرح رویش نیک‌استارتر، نخستین کمپین استانی کراودفاندینگ کشور از خوزستان شروع شد

سامانه تامین مالی جمعی نیک‌استارتر نخستین فاز کمپین کراودفاندینگ استانی خود را با نام «طرح رویش» در استان خوزستان آغاز کرد. به گزارش نیک‌استارتر، طرح رویش، کمپینی ملی است که در آن از استارت‌آپ‌ها و گروه‌های فعال در حوزه کسب‌وکار در یک استان خاص دعوت می‌شود تا در این کمپین شرکت کنند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز