title

با توجه به رایزنی‌های انجام شده و ضرر مالی شرکت‌های آمریکایی به سبب قطع همکاری با هوآوی، شرکت‌های آمریکایی می توانند با اخذ مجوز به تجارت با هوآوی ادامه دهند.

ادامه مطلب
هوآوی طرح «دوربین سلفی زیر نمایشگر» را ثبت کرد

شرکت‌های مختلف در پی تکامل گوشی‌های خود هستند و این بار هوآوی با ثبت طرح خود برای تعبیه دوربین سلفی زیر نمایشگر، قدمی بزرگ برای بهبود طراحی گوشی‌ها برداشته است.

ادامه مطلب
نگاهی به گوشی Huawei Y9 2019

موسسه گوشی Huawei Y9 2019 با داشتن چهار دوربین (دو لنز برای دوربین اصلی و دو لنز سلفی) و بهره‌مندی از قیمت مناسب، به انتخابی هوشمندانه برای کاربرانی تبدیل شده است که به کیفیت عکسبرداری گوشی خود اهمیت زیادی می‌دهند.

ادامه مطلب

در بسیاری از کشورهای پیشرو، تلفن‌های سازمانی مبتنی بر ابر (cloud) و یا Hosted PBX محبوبیت زیادی در میان استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها دارد. رسپینا نیز برای اولین بار در ایران از سرویس تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر Hosted PBX رونمایی کرد. این راهکار با نام تجاری نکسفون پرو به بازار عرضه شد.

ادامه مطلب
معرفی و آموزش استفاده از چهار قابلیت کاربردی EMUI 9.1

EMUI 9.1 به عنوان جدیدترین نگارش از رابط کاربری اختصاصی هوآوی با قابلیت‌های متنوعی همراه است که برخی از آنها می‌توانند به افزایش ضریب امنیت گوشی کمک کنند.

ادامه مطلب
بدون نگرانی از معضل کلاهبرداری کارپیرا بهترین انتخاب کارجویان متخصص شد

موسسه کارپیرا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ مجوز از نهادهای خارجی و بین‌المللی، کارگزار مطمئن و مشاور معتمد برای مهاجرت شغلی است.

ادامه مطلب
نمایشگاه روز کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای

در نمایشگاهی که به مناسبت روز کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در پارک لاله تهران برگذار شد ، موبایل آباد به عنوان آموزشگاه منتخب در رسته ی تعمیر موبایل از سوی سازمان فنی و حرفه ای انتخاب شد.

ادامه مطلب
همراه مشتریان، همپای بسته‌هایشان

«تیپاکس» به عنوان اولین شرکت پست خصوصی ایران شناخته می‌شود و در آستانه‌ی ورود به شصتمین سال فعالیتش، به منظور ارائه خدمات سریع‌تر به مشتریانش، تغییراتی را داشته است. امسال این تغییرات با افتتاح ساختمان دفتر مرکزی جدید تیپاکس در ابتدای سال جاری شروع شد.

ادامه مطلب

در روزگاری که عدم اشتغال جوانان به اوج رسیده است مسئله بیکاری به یک معضل ملی تبدیل شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی بسیج شده‌اند تا بتوانند این مورد را رفع کنند. در بین این ارگان‌های دولتی، یک سازمان خصوصی توانسته سهم به‌سزایی را در اشتغال کشور ایجاد کند و با نگرش به روز موسس خود در این مسیر موفق باشد.

ادامه مطلب

موسسه GlobalData در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات فعالیت دارد، نخستین ارزیابی از چشم‌انداز رقابتی صنعت مخابرات در بخش زیرساخت شبکه رادیویی 5G را منتشر کرد. بر اساس این گزارش شرکت هوآوی در بخش راهکارهای شبکه 5G بالاتر از رقبای خود ایستاده است.

ادامه مطلب

زهرا پورچراغ یک کارآفرین است که در زمینه‌های مختلفی در حال فعالیت است و توانسته شرکت نادیا پرسام را تاسیس کند. در ادامه بیوگرافی این بانوی کارآفرین آمده است.

ادامه مطلب

کلمه‌ی هاست ریشه در زبان انگلیسی دارد. این واژه در زبان انگلیسی به معنی میزبان است. اما این کلمه در فضای وب و اینترنت به معنی فضایی بر روی سرور است که اطلاعات بر روی آن ذخیره می‌شود. به زبان ساده‌تر، هاست فضایی بر روی سرور است که وبسایت‌ها بر روی آن میزبانی می‌شوند.

ادامه مطلب
چه چیزی Huawei Mate 20 X 5G را از سایرین متمایز کرده است؟

با توجه به گسترش جهانی شبکه 5G، شرکت هوآوی تصمیم دارد برای تأمین نیاز کاربران خود نسخه 5G پرچمدار Huawei Mate 20 X را معرفی کند. Huawei Mate 20 X در واقع اولین گوشی 5G تجاری شرکت هوآوی است که در بازار جهانی عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

در گذشته نه چندان دور، غالباً این شرکت‌های چینی بودند که مجوز استفاده از پتنت‌های آمریکایی را کسب می‌کردند ولی اکنون هوآوی به جایگاهی در حوزه تکنولوژیک رسیده که شرکت‌های آمریکایی مانند وریزون باید به این شرکت حق بهره گیری از پتنت‌ها را پرداخت کند.

ادامه مطلب

گوشی‌های هوشمند هواوی همگی به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت تحت عنوان "EMUI" به بازار عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های رابط کاربری اختصاصی هواوی می‌توان به قابلیت‌های متعدد و کاربردی برای شخصی‌سازی دستگاه اشاره کرد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز