title
کابینت آکبند استوک پیشکاری

کابینت‌های ممبران و هایگلس خارجی و از پیش ساخته، می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف و مطابق با نیاز شخصی کاربر یا مشتری تنظیم شوند. ابن نوع کابینت‌ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، همچنین سرعت نصب بالا و طراحی شیک از دیگر دلایل برتری این نوع کابینت‌ها است.

ادامه مطلب

کنگره جهانی ITS 2019 در سنگاپور برگزار شد و در آن شرکت‌های برتر دنیا از آخرین فناوری‌های خود در زمینه حمل و نقل و راهداری رونمایی کردند. هوآوی در این مراسم سیستم اخذ عوارض الکترونیکی ویژه خود با نام iSitePower-T را معرفی کرد.

ادامه مطلب

اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 12 آبان ماه سال 1398 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر تهران در حال برگزاری است.

ادامه مطلب

بنیان‌گذار شرکت هوآوی اعلام کرد این شرکت هدفی جدی برای رسیدن به رکورد فروش 270 میلیون گوشی هوشمند دارد و با آغاز عرضه جهانی سری Huawei Mate 30 و ثبت رکورد فروش ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی در یک دقیقه، هوآوی در کسب عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی در سال 2019 نزدیک‌تر شده‌است.

ادامه مطلب

HiSilicon از کمپانی‌های زیر مجموعه هوآوی است و وظیفه ساخت چیپ‌های مورد نیاز محصولات هوآوی را بر عهده دارد. این شرکت علاوه بر پردازنده‌های موبایلی، سایر چیپ‌ها را نیز تولید می‌کند. حال هوآوی تصمیم گرفته چیپ‌های اختصاصی خود را به دیگر شرکت‌ها نیز بفروشد.‌

ادامه مطلب

بسیاری از افراد هوآوی را با گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مخابراتی این شرکت می‌شناسند؛ این در حالی است که هوآوی در عرصه‌های دیگر فناوری نیز فعالیت قابل توجهی دارد. فناوری کنترل هوشمند خودرو یکی از این زمینه‌هاست که هوآوی با پلتفرم HiCar وارد آن شده است.

ادامه مطلب

هوآوی در حوزه صنعت مخابرات و شبکه‌های 5G جزء پیشروترین شرکت‌ها است. راهکار جدید این برند برای پیشرفت فناوری 5G باعث شده تا دسترسی به پهنای باند بسیار بالا (40 و 100 گیگابیت بر ثانیه) امکان‌پذیر شود.

ادامه مطلب

سایت بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت برای معرفی سازه‌های پیش ساخته به همراه معرفی تولیدکنندگان آن است که در ادامه به بررسی آن پرداخته شده است.

ادامه مطلب

مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با نام اختصاری «ایران ریتیل شو»، روز پنج‌شنبه 9 آبان ماه در محل «نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران» برگزار شد.

ادامه مطلب

مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در روزهای 9 تا 12 آبان ماه امسال شاهد برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته خواهد بود.

ادامه مطلب

در ادامه خلاصه‌ای از آنچه در رویداد وبیناردِی گذشته بیان می‌شود. وبیناردِی بزرگترین رویداد تخصصی وبینار کشور است که در تاریخ 21 مهر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. این رویداد شامل 4 تاک و 2 پنل سخنرانی در مورد نحوه برگزاری و درآمدزایی از وبینار و نقش وبینارها در رشد کسب‌و‌کارها بود است.

ادامه مطلب

گوشی‌های سری Huawei Mate 30 قابلیتی جالب و کاربردی دارند و آن، امکان استفاده هم‌زمان از WiFi و Hotspot است؛ کاربران با این قابلیت می‌توانند از گوشی هوآوی خود به عنوان تقویت‌کننده WiFi استفاده کنند.

ادامه مطلب
معرفی و آموزش Huawei HiSuite

ارتباط گوشی هوشمند با کامپیوتر و لپ‌تاپ‌، یکی از برجسته‌ترین نکته‌هایی است که نه تنها در حوزه نیازهای ضروری کاربران قرار می‌گیرد، بلکه سازندگان نیز راه‌حل‌هایی را برای آن ارائه می‌دهند. برنامه HUAWEI HiSuite از جمله برترین این نوع نرم‌افزارهاست که در ادامه معرفی و آموزش داده شده است.

ادامه مطلب

پس از Huawei P30 Pro که برای مدتی طولانی صدرنشین DXOMARK بود، بار دیگر هوآوی با ارائه پرچمدار جدید خود، صدر جدول DXOMARK را از آن خود کرده است. اما Huawei Mate 30 Pro، پرچمدار جدید هوآوی، چگونه این جایگاه را کسب کرد؟

ادامه مطلب

هوآوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که چند ماه پیش برگزار شد، سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS را معرفی کرد؛ سیستم عاملی که قرار است بین تمام دستگاه‌های هوآوی یکپارچگی ایجاد کند. حالا مدیر عامل این شرکت اعلام کرده که دو تا سه سال دیگر می‌توان رقیب سیستم‌عامل iOS باشد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز