title

سالن زیبایی آدرینا در بالا شهر کرج با مدریت سرکار خانم دکتر گلباز فعالیت خود را از اوایل سال 1400 در شهر کرج آغاز نموده است، این سالن زیبایی به دلیل وسعت زیاد فضا و تجهیزات حرفه ای در کرج مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ادامه مطلب

بازارچه اینترنتی اینچند در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن نوروز در بیش از 50 گروه کالایی خود تخفیفات شگفت انگیز تا 70 درصد اعمال کند. اعمال این تخفیفات در قالب جشنواره بهاره از یکشنبه 1 اسفند ماه 1400 آغاز و تا 1 فروردین 1401 ادامه دارد.

ادامه مطلب

اجاره خودرو هم مانند اجاره اتاق یک هتل امروزه بسیار رونق دارد. صنعت رنت خودرو در ابتدا در کشورهای خارجی باب شد و در چند سال گذشته به خوبی در ایران جا افتاده است و طرفداران بسیاری دارد.

ادامه مطلب
مِدینو، تسهیل‌کننده دسترسی به جهان علوم گسترده پزشکی

جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، جهانی در حال تغییر در همه زمینه‌هاست. جهانی که هر لحظه نیازمند نوعی نگاه تازه‌تر به وضعیت پیرامون است.

ادامه مطلب

خرید انواع کولر گازی برای مصارف مختلف نیازمند حضور یک متخصص نیست! خودتان دست به کار شوید. و کولر گازی خود را برای خانه و آشپزخانه خود خریداری کنید. اولین قدم آشنایی با انواع کولر گازی و ظرفیت های آنهاست.

ادامه مطلب

امکان ندارد کاربر اینستاگرام با پیج بیزینسی باشید و اهمیت تعداد فالوور را ندانید.

ادامه مطلب
آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی چند وجهی است که هدف آن مورد هدف قرار دادن مخاطبان، دسترسی به مشتریان و ایجاد روابط با مشتریان به صورت آنلاین، در طیف وسیعی از کانال‌ها است و در نهایت آنها را به مشتری وفادار و خرید بیشتر در آینده وادار می‌کند.

ادامه مطلب

یک صندلی اداری حرفه‌ای و زیبا می‌تواند هر محیط کاری را به‌خوبی ارتقاء دهد. نشستن روی صندلی‌هایی که به‌صورت اصولی طراحی‌شده و اصطلاحا ارگونومیک هستند، بازدهی کار افراد را بالا برده و ضامن سلامتی آن‌ها خواهد بود. در دنیا، شرکت‌های بسیاری هستند که تنها بر این موضوع تمرکز کرده‌اند.

ادامه مطلب

بیتبد بیشتر به واسطه‌ی فعالیت و دستاوردهایش در بازار کریپتو شناخته می‌شود اما کم لطفی است اگر نبوغ را او در برندسازی نادیده بگیریم. نابغه‌ی 24 ساله‌ی ایرانی دنیای کریپتو در آستانه‌ی تولد بیست و پنج سالگی‌اش قصد دارد که شهرت و محبوبیتی فراتر از مرزها کسب کند. اما باربد معصومی چگونه به بیتبد رسید؟

ادامه مطلب

سایت کالا مال به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در حوزه زیبایی و سلامت فعالیت می‌کند که کلیه محصولات ارائه شده توسط این سایت دارای مجوز های لازم و همچنین ضمانت اصالت کالا می باشد.

ادامه مطلب

امروزه خدمات وب سایت برای مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است، به گونه ای که شرکت‌های طراحی سایت سالانه چندین کسب و کار را در دنیای آنلاین معرفی می‌کنند ولی ایجاد وب سایت به تنهایی کافی نیست.

ادامه مطلب

ایا از اهمیت دستگاه تصفیه آب و انواع فیلتر های دستگاه تصفیه آب مطلع هستید؟ بسیاری از بیماری ها و مشکلاتی که برای بدن انسان ها از جمله سنگ کلیه به وجود می آید، به دلیل مصرف آب آلوده (عدم تصفیه کامل آب) است.

ادامه مطلب

در سال های گذشته اسم مجید صالحی خالدی در سینما و تلویزیون خوش درخشید. این بازیگر در چند سریال خوب و با محتوای عالی بازی کرده است که در ادامه از کارهای ایشان خواهیم گفت.

ادامه مطلب

شرکت روشان فام در زمینه خود سالیان سال است که خوش درخشیده و معتبر است. این شرکت در سال 1382 تاسیس شده است و در زمینه رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت دارد.

ادامه مطلب
سیستم اسمز معکوس RO چند مرحله فیلترینگ عملیات فیلتراسیون در صنعت آب

سیستم اسمز معکوس RO در واقع متشکل از تجهیزاتی است که در مجموع به وسیله چند مرحله فیلترینگ عملیات فیلتراسیون را در صنعت آب(www.abpaksazan.com/tag/water-treatment) به ویژه در دستگاه های تصفیه آب صنعتی نیمه صنعتی و خانگی انجام می¬دهند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز