title

این روزها ساعت‌های دیجیتالی فراوانی را پیرامون‌ خود در اختیار داریم؛ از گوشی‌های موبایل گرفته تا بی‌شمار نمایشگری که در طول روز به آنها نگاه می‌کنیم. حالا دیگر به دست داشتن یک ساعت باید دلیلی فراتر از دانستن زمان داشته باشد.

ادامه مطلب

هوآوی با سرمایه‌گذاری روی یک شرکت پیشتاز در بهره‌برداری از گرافن، چشم‌انداز تازه‌ای را در به‌ کارگیری این ماده جهت مدیریت حرارت تولیدی در محصولات پیشرفته ترسیم کرده است.

ادامه مطلب

با نیروی محرکه‌ای قدرتمند برای دستیابی به نوآوری‌هایی بیشتر، هوآوی موفق به حضور در بین 50 برند برتر دنیا برای پنجمین سال متوالی شده است.

ادامه مطلب

چند وقتی است که قیمت روز خودرو نقل همه مجالس شده و افراد زیادی را از دست‌یافتن به خودرو محبوبشان محروم کرده است. بحران کرونا نیز بازار خودرو را بیش از پیش با مشکل روبه‌رو کرده است. اما واقعا چه دلایلی روی افزایش قیمت خودرو اثرگذار هستند؟ آیا حذف قیمت روز خودرو از سایت‌ها به کاهش آن کمک کرده؟

ادامه مطلب

در گزارشی که به تازگی از سوی گروه مشاوران بوستون منتشر شده، لیستی از ۵۰ شرکت برتر جهان در زمینه‌ی نوآوری اعلام شده است. نام شرکت هوآوی در رتبه‌ ششم این لیست دیده می‌شود.

ادامه مطلب

گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که تولید و عرضه‌ سری گوشی هوشمند Huawei Mate 40 با تاخیر انجام خواهد شد. اما هوآوی اعلام کرده سری Mate 40 مطابق با زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده در پاییز رونمایی می‌شود.

ادامه مطلب

در تاریخ 4 تیرماه سال جاری هوآوی در مراسمی بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی گوشی‌های پرچمدار خود را در شرق شهر شانگهای (Shanghai) افتتاح کرد. این فروشگاه در منطقه تجاری شهر واقع شده است، منطقه‌ای با 5000 متر مربع وسعت که یکی از قطب‌های تجاری و فناوری در شهر به حساب می‌آید.

ادامه مطلب

هوآوی لپ‌تاپ MateBook 13 AMD Edition را با پردازنده AMD Ryzen 5 3500U و کارت گرافیک Radeon Vega 8 معرفی کرد.

ادامه مطلب
فروشگاه تخصصی پزشکی با بیش از 5000 قلم کالای اصل پزشکی و بهداشتی

متاسفانه این روزها بازار محصولات مرتبط با تندرستی و کرونا بسیار داغ شده و مردم عزیزمان سردرگم شده‌اند که از کدام شرکت محصولات پزشکی بخرند و محصول کدام شرکت اصل است. فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی سدان (سدان مد) با 10 سال سابقه فعالیت آنلاین راه‌حل کلیدی این مساله شده و خیال خیلی‌ها را راحت کرده است.

ادامه مطلب
خرید گوسفند زنده از دامکالا

دامکالا محیطی کاملا سالم و بهداشتی برای پرورش و خرید گوسفند زنده است. این سایت دارای مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی است و از بروزترین امکانات و تخصصی‌ترین تیم برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.

ادامه مطلب

امروزه که در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات زندگی می‌کنیم، پایگاه‌های اینترنتی یا همان کسب و کار های اینترنتی، جزو اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی ما برای خرید محصولات، نقد و بررسی و مقایسه محصولات است.

ادامه مطلب

یکی از بزرگترین دستاوردهای سری Huawei P40 به عنوان یک پرچمدار، تبدیل شدن به نمادی از نوآوری نزد کاربران و رسیدن به قله زیبایی‌شناسی در فناوری است.

ادامه مطلب

روز چهارشنبه، چهارم تیرماه در مراسمی آنلاین که ساعت 20 در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. تعدادی از محصولات جدید هوآوی در حوزه گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و تبلت معرفی شدند و همچنین درباره وضعیت کنونی سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) در ایران و موفقیت‌های هوآوی در بازارهای جهانی صحبت شد.

ادامه مطلب

پس از چیپ ارتباطی برای شبکه‌ 5G و فناوری خودروی هوشمند HiCar، هوآوی دریافته است که چیپ Kirin پتانسیل ورود به بازار خودرو را هم دارد.

ادامه مطلب
آغاز یک کسب و کار و ثبت آن تا برندینگ تخصصی

برند بسیار اهمیت دارد. یک برند به شما این قدرت را می‌دهد که آن را از سایر رقبا در بازار متمایز کنید، انجام امور ثبت برند و علامت تجاری توسط یک هلدینگ معتبر ثبتی نسبت به ثبت توسط افراد بدون تجربه و یا توسط خودتان، تفاوت زمانی و هزینه‌ای زیادی دارد. ما در کوتاه‌ترین زمان ثبت علامت شما را انجام می‌دهیم

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز