title

با توجه به شیوع ویروس کرونا، درحال حاضر شرکت‌های تکنولوژی با معضل کمبود تراشه‌های نیمه‌هادی روبرو هستند.با وجود این،طبق خبرهای جدید،شرکت HiSilicon که یکی اززیرمجموعه‌های هواوی است،اخیراً اولین تراشه‌ی انحصاری خودرابرای درایور نمایشگرهایOLEDتولید کرده است که موفقیتی بزرگ برای این کمپانی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب

سیستم عامل اندروید با تمام مزایایی که دارد،ازامنیت مطلوبی برخوردار نیست که ریشه در معماری این سیستم عامل دارد. اما هواوی از همان نقطه صفر توسعه‌ی HarmonyOS توجه ویژه‌ای به امنیت و محافظت ازحریم خصوصی کاربران داشته است.در این نوشتار به شماخواهیم گفت که HarmonyOS نسبت به اندروید چه مزایای امنیتی دارد.

ادامه مطلب
رزومه ماکان آریا پارسا، کارآفرین جوان و پویای کشور

کارآفرین شدن و صاحب کسب و کار بودن برای همه ما هم خوشایند و لذتبخش است. اینکه بر عده زیادی از افراد مدیریت کنیم، کسب وکار خودمان را داشته باشیم و موفقیت‌های زیادی به دست آوریم.

ادامه مطلب

در روزگاری نه چندان دور، آگهی‌های مطبوعات و رسانه‌های چاپی در ابعادی مشخص، در قسمت پایین صفحات منتشر می‌‎شدند و این روش تقریبا تنها راه ارتباطی کسب و کارها و برند‌ها با مشتریان بود. البته رسانه های دیداری و شنیداری هم بودند که فقط برخی از شرکت های بزرگ توان دادن آگهی به این رسانه ها را داشتند.

ادامه مطلب

دستبند هوشمند Huawei Band 6 افزون بر فروش بسیار بالا و استقبال خریداران، با نظر مثبت رسانه‌ها نیز روبرو شده است و برخی از سرشناس‌ترین رسانه‌های دنیا از آن تمجید کرده‌اند. در ادامه این نوشتار نظر کارشناسان برخی از رسانه‌های برتر دنیا درباره دستبند هوشمند هواوی بند 6 را نقل می‌کنیم.

ادامه مطلب
بهترین پلتفورم آموزشی

آکادمی ارز دیجیتال یکی از بهترین مراجع آموزشی رمزارزها به زبان فارسی است، این مجموعه فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید محتوا و پوشش آخرین اخبار بازار کریپتوکارنسی در سال 1400 با تیمی از جوانان و علاقه مندان به این حوزه آغاز کرده است.

ادامه مطلب

هواوی در حوزه خودروهای هوشمند، فناوری جدیدی برای ارزیابی خطر ابداع کرده است که می‌تواند از تصادفات رانندگی پیشگیری کند. این فناوری جدید هواوی که درخواست ثبت آن سال 2017 میلادی ارائه شده بود، اخیراً توسط سازمان مالکیت معنوی چین به ثبت رسیده است

ادامه مطلب

هواوی به تازگی توافق‌نامه جدیدی برای ارائه مجوز استفاده از فناوری‎های خود (License Agreement) را با یکی از تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی فولکس‎واگن به امضا رسانده است. این توافق‌نامه را می‎توان بزرگترین قرارداد در نوع خود در صنعت خودرو نامید که می‎تواند تأثیر مهمی روی آینده دو شرکت داشته باشد.

ادامه مطلب
بازار زعفران ایرانی

زعفران به عنوان ارزآورترین محصول صادراتی غیرنفتی ایران شناخته می شود که سالانه بالغ بر 300 تن از آن به 5 قاره و بیش از 40 کشور مختلف صادر می شود. بیشترین صادرات ایران در اوایل سال 2020 بین کشورهای آلمان، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا بوده است.

ادامه مطلب

با گسترش شبکه‌های ارتباطی به عنوان مهم ترین ابزار انتقال داده‌ها در جهان امروز، کابل شبکه به عنوان اصلی ترین بستر ارتباطی برای تبادل داده‌ها، اشتراک گذاری و اتصال انواع دستگاه‌های خانگی و صنعتی به یکدیگر کاربرد فراوانی یافت.

ادامه مطلب

HUAWEI Band 6 به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دستبندهای هوشمند حال حاضر در دنیا، سرانجام در بازار ایران نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته دستبند هواوی بند 6 می‌پردازیم و به شما می‌گوییم چرا این محصول عملا فراتر از یک بند هوشمند است.

ادامه مطلب
حراج جدیدترین مدل های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها مظهر ورود رنگ و تسکچر به فضای داخلی منزل هستند، می توان با استفاده از آنها بخشی از منزل را برجسته تر و جذاب تر کرد و از همه مهم تر قیمت چندانی در مقایسه با سایر عناصر دکوراسیون داخلی ندارد.

ادامه مطلب

هواوی با عرضه سیستم عامل HarmonyOS2.0، برای نصب آن بر روی میلیون‌ها دستگاه برنامه‌ریزی کرده است.برآورد می‌شود به زودی هارمونی به سومین سیستم عامل بزرگ بازار گوشی‌ها و تبلت‌ها تبدیل شود. در این نوشتار به معرفی هشت ویژگیHarmonyOS می‌پردازیم که می‌تواند تعریف ما از تبلت‌ها را برای همیشه دگرگون کند.

ادامه مطلب
تبلت هواوی MatePad 11 با صفحه‌نمایش 120هرتزی

هواوی به طور رسمی تبلت نسل جدید MatePad 11 را با ویژگی‌های برجسته‌ای همچون چپیست اسنپدراگون 865، سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و صفحه نمایش 120 هرتزی با وضوح 2.5K معرفی کرده است که از آن به عنوان تحولی جدید در بازار تبلت‌ها نام برده می‌شود.

ادامه مطلب

طی سال‌های اخیر، نوآوری در دنیای مانیتورها فقط بر روی فناوری صفحه‌نمایش آنها متمرکز بوده است و کمتر به قابلیت‌های کاربردی و طراحی توجه شده است. اما هواوی با ورود به بازار مانیتور، راه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته و نوآوری‌های متعددی را ارائه کرده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز