title
خرید مواد اولیه شیمیایی به صورت آنلاین برای ایرانیان میسر شد

مواد اولیه شیمیایی را می‌توان به عنوان یکی از رکن‌های اصلی در تولید نیازهای روزمره ارزیابی کرد. نیازهایی که تقریبا در همه ابعاد زندگی اعم از صنایع غذایی و پزشکی و... احساس می‌شوند.

ادامه مطلب

پناهندگی در کانادا یکی از راه ها برای افرادی که دلیل واقعی برای ترک کشور خود و عدم بازگشت دارند، پناهندگی در کانادا است. متقاضی می تواند به محض ورود به کانادا یا رسیدن به یکی از مرزهای این کشور از هر طریقی، درخواست پناهندگی خود را ارائه کند.

ادامه مطلب

چقدر راجع به درگاه پرداخت اینترنتی اطلاعات دارید؟‌ منظورمان یک تعریف کلی از یک فرم دیجیتالی نیست که به شکل معمول با آن سروکار دارید و تراکنش مالی خود را در آن انجام می‌دهید.

ادامه مطلب

شرکت نما دیزاین با استفاده از تجربیات گذشته خود در حوزه ی طراحی و ساخت، وبسایت جدید خود را به نام ویلا استودیو راه اندازی کرد، ویلا استودیو مجموعه ای از افراد متخصص در زمینه طراحی و ساخت ویلا است که طراحی و اجرا ویلا را مطابق با سلیقه و بودجه کارفرما ارائه می دهد.

ادامه مطلب

با هدف مهاجرت ساده تر و حرفه ای تر به کانادا و کاهش هزینه های اولیه مهاجرت، از سایت نیکان اپلای به آدرس nikanapply.com در فروردین ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد.

ادامه مطلب

امروزه با توجه به تغییر شیوه زندگی افراد در سراسر جهان، شیوه ارائه خدمات نیز با سالهای قبل فرق کرده است. تا چند سال گذشته برای پیدا کردن یک تعمیرکار باید در بازارهای تعمیراتی لوازم خانگی، بدنبال یک تعمیرکار ماهر می‌گشتیم.

ادامه مطلب
امیررضا حسنی، تحلیلگر آکادمى مالى و سرمایه‌گذارى ونتیج:

یک تحلیلگر ایرانی و بنیانگذار آکادمی مالی و سرمایه گذاری «ونتیج» اعتقاد دارد که حمله روسیه به اوکراین و به طور کلی مناقشات مستمر حوزه اوکراین، با تحت تاثیر قرار دادن مناسبات کلان اقتصادی دنیا، در سال‌های آینده اکوسیستم جهانی اقتصاد و سرمایه گذاری را دچار دگرگونی‌های عمده ای خواهد کرد.

ادامه مطلب

رونمایی از قالب جدید سایت منبع فونت فارسی برای خرید فونت و فروش فونت فارسی ایرانی با پکیج فونت فارسی جامع کمیاب بیش از سه هزار فونت فارسی طبقه بندی شده و سازماندهی شده همراه با پیش نمایش و رفع ایرادات فنی فونت های فارسی در کدنویسی و علائم فونت ها.

ادامه مطلب

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید، حتماً می‌دانید که برای رسیدن به سود و رونق کسب‌وکار خود طراحی سایت تنها قدم اول است! ولی به‌تنهایی کافی نیست.

ادامه مطلب
خلق ارزش کنید و به سادگی بفروشید

وقتی که از بازار توکن‌های NFT یا بازار کریپتوکارنسی‌ها یعنی ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنیم، به خاطر ویژگی‌های دو بازار موازی، در حقیقت از دو موضوع جداگانه سخن به میان آمده است.

ادامه مطلب

در روزهای زندگی پر مشغله شهری که همراه با تنش ها و آشفتگی می باشد، خرید تور با تخفیف اینترنتی می تواند نقش پر رنگی در تغییر حال ما داشته باشد. آژانس ندا بال آسمان توانسته در بیش از دو دهه فعالیت خود در زمینه خدمات مسافرتی و گردشگری در داخل و خارج از کشور، اعتماد مردم را جلب کند.

ادامه مطلب

همه ما با خرید اینترنتی آشنایی داریم حتی تعدادی فروشگاه اینترنتی معروف را هم می شناسیم. برای مثال امکان ندارد کسی نام وب سایت آمازون که بزرگ ترین فروشگاه آنلاین در سراسر جهان است و میلیون ها نفر از آن کسب درآمد می کنند را نشنیده باشد.

ادامه مطلب
ویزای توریستی کانادا (مولتیپل کانادا)

ویزای توریستی کانادا، تفریح و یا بازدید از دوستان و یا خانواده صادر می‌شودو همچنین شرایط عالی ویزای توریستی کانادا، درخواست متقاضیان ایرانی رو به افزایش است. با داشتن ویزای توریستی کانادا، مجاز به کار کردن و یا تحصیل در این کشور نخواهید بود. با ویزای توریستی کانادا، تا ۶ ماه اقامت داشته باشند.

ادامه مطلب

سرمایه گذاری در منطقه 22 از طریق برج های زیادی امکان پذیر می باشد که ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از لوکس ترین برج های دریاچه چیتگر و شرایط پیش فروش در آن ها را معرفی کنیم.

ادامه مطلب

به طور کلی در یک جامعه، توقعاتی که از یک موسسه خدمات مالی و حسابداری دارند، از جمله انجام تکالیفی است که سازمان امور مالیاتی، سازمان کار و تأمین اجتماعی، وزارت صنعت معدن و تجارت و دیگر نهادهای قانونی بر عهده فعالان اقتصادی گذاشته‌اند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز